Dėkojame lektoriams ir dalyviams už aktyvų dalyvavimą konferencijoje ir kviečiame susipažinti su pranešimų medžiaga.
Erdvės be stereotipų kūrimas švietime ir profesiniame konsultavime
05/21 VILNIUS, EIGE
- Sveikinimo žodis ir temos aktualumas
Dr. Lina Salanauskaitė, Europos lyčių lygybės institutas - Koedukacija kaip problema: mokslas ir prietarai
Doc. dr. Irena Stonkuvienė, VU Filosofijos
fakulteto Ugdymo mokslų instituto direktorė - GenderED mokomoji medžiagos mokytojams
ir karjeros konsultantams Rugilė Butkevičiūtė, Moterų informacijos
centro programų vadovė - Lyčių stereotipai švietime ir darbo rinkoje
Doc. dr. Giedrė Purvaneckienė, Moterų informacijos centro
valdybos pirmininkė - Stereotipų apraiškos šiandienos mokykloje: tyrimo rezultatų
pristatymas Dovilė Masalskienė, Moterų informacijos centro
programų vadovė, teisininkė - Darbas su GENDER ED mokymo programa
Aušra Žylienė, Tauragės Versmės gimnazijos Informacinių
technologijų mokytoja, Ieva Urniežiūtė, istorijos mokytoja
moksleivės: Jovilė Gečaitė, Anelė Matrosovaitė
ir Marija Vasiliauskaitė - Pedagogų profesinio augimo galimybės Vilniaus universitete
Doc. dr. Asta Meškauskienė, VU Pedagogų kompetencijų
tobulinimo ir plėtros centro vadovė
“GenderEd” yra ES finansuojamas projektas, nagrinėjantis, kaip lyčių stereotipai veikia mokinių – vaikinų ir merginų – studijų pasirinkimą ir daro įtaką jų tolesnei profesinei karjerai. Šią problemą tyrėme ir jos sprendimų ieškojome keturiose Europos sąjungos šalyse: Kipre, Italijoje, Rumunijoje ir Lietuvoje.
Projektą iš dalies remia Europos Sąjungos Teisių, lygybės ir pilietiškumo programa (2014 – 2020)
Susiję straipsniai:
Projektas GenderEd Kova su lyčių stereotipais švietime ir profesiniame orientavime